Vägardag & biftekikrydda

Idag är det vägardag!
Blev glatt överraskad när jag i morse ställde mig på vågen och den visade -0,6 kg denna vecka! :D Blev överraskad pga förra veckan hade jag gått upp 0,4 kg, måste berott på mensen (samlar på sig vätska då)! Men nu är jag på rätt spår igen och det känns bra :)
Sammanlagt har jag nu alltså gått ner 4,7 kg sen i mitten på Januari! :D
Det går sakta med säkert åt rätt håll! :)

Idag skulle vi äta Biftekibiffar, tzatsiki och sallad till middag. Jag var sugen på att testa göra egen Biftekikrydda (den köpta innehåller alldeles för många kolhydrater) och det blev hur lyckat som helst! :D Och faktiskt MYCKET godare än den köpta! :)

Lägger ut recept på min egna krydda under "Recept" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0